Alkoholownia.info Strona Główna Alkoholownia.info
Tu jest Polska - tu się pije!

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ulubione wino
Autor Wiadomość
admin 
Site Admin

Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 12:28 pm   Ulubione wino

W tym wątku proszę o Wasze opinie na temat ulubionego wina. W związku z tym, że jestem "zielony" w tym temacie chętnie dowiem się czegoś od prawdziwych koneserów ;) .

Zapraszam do dyskusji.

Lordnever

Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 9:42 pm   

Ja polecam SAKAR MELNIK wino czerwone, półwytrawne, bułgarskie. Czerwone, półwytrawne wino z odmiany Melnik. Jest to jeden z najbardzej cenionych rodzimych szczepów bułgarskich winorośli. Doskonałe do potraw z grilla, pieczonego drobiu oraz serów. Serwować w temperaturze 14 - 16 stC. Zawartość alkoholu 11%. Ja polecam. U mnie w sklepie kosztuje 8zł.

panam

Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 1:51 pm   Carlo Rossi

A ja polecam Carlo Rossi i to najbardziej różowe. Są jeszcze oczywiście czerwone i białe ale różowe najlepsiejsze :)
Jeśli weźmiemy do tego przystępną cenę to myślę, że ciężko o konkurenta, choć win cała masa jest rodzajów także chętnie poeksperymentuje z innymi gatunkamii :)

admin 
Site Admin

Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 3:35 pm   

O Carlo Rossi słyszałem też dużo dobrego ;) . Swego czasu znajome upijały się tym trunkiem na domowej imprezie. Sam im donosiłem jak zabrakło. Próbować nie próbowałem, ale przyjdzie czas, że posmakuję i dam znać.

Lordnever

Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 10:03 pm   

Cytat:
O Carlo Rossi słyszałem też dużo dobrego Wink.

Popieram. Co prawda nie miałem okazji napić się białego ale to wino jest bardzo dobre (mowa o czerwonym)...

abery

Wysłany: Sob Maj 05, 2007 3:03 am   

wino jest dobre na krążenie, dlatego francuzi mniej na serce chorują niż inne narody... lampka wina każdego dnia wyjdzie nam na zdrowie. no to chlup!

Lordnever

Wysłany: Sob Maj 05, 2007 9:38 am   

Cytat: